A játékba bekerült egy új world boss a nagy sivatagba amit júniusban adtak ki a koreai verzión. A 'kicsike' Verbier, a sivatag ura névre hallgat és a Valencia frissítéssel betett sivatag mélyén található. A készítők folyamatosan dolgoznak a játékon, hogy az még élvezhetőbb és izgalmasabb legyen.
Ezt a kis gyönyörűséget elég nehéz lesz legyűrni a játékosoknak hiszen a sivatagban elég gyakoriak a homokviharok amik megnehezítik a dolgunkat. A hőgutáról és a kiszáradásról nem is beszélve. Egy szóval: NEHÉZ, de a készítők szerint nem baj ha valamit nem olyan könnyű elérni.
Ti mit gondoltok erről, szeretitek ha valamit nem könnyű megszerezni?







Hát ez a WB is olyan, mint a legtöbb játékban. Egy halom értelmetlen dolog: Nem használja pl a farkát arcban, pedig egy-egy szép farok csapással tömegeket tudna elsodorni magától távolra. may azt nem tudná ellökni, aki le blockolja. Mint pl.: a tank a pajzsával... mindig a legfontosabb részeket rontják el. Másik skill: ugorhatna egy nagyot a felépítéséből és izomzatából ítélve képes lenne rá, s becsapódáskor elég fájdalmas lenne annak a figyelmetlen playernek, aki alatta marad. Szerintem túl gyengusz a boss,viszonylag egyszerű kinyírni. De az is igaz, hogy nem egy GW2-es boss-ról van szó vagy egy D&D Newervinteres-ről. :( https://youtu.be/PV8Jih-ZSyk
VálaszTörlésHát az igaz hogy lehetett volna több kihívás, de akkor a játékosok panaszkodtak volna hogy ez így és úgy nem jó. Eddigi legjobb sárkány harc megoldás a Vindictus(Mabinogi Heroes)-ban volt. A Guild Wars 2-ben maga a harc world bossoknál nincs kidolgozva, de a látvány ott kárpótolja az embert. :)
TörlésEgyébként a Hipotermia nem a melegben áll be a szervezetben, hanem az átfázás/fagyástól alakulhat ki. :)
VálaszTörlés