- Mióta áll fejlesztés alatt a Black Desert Online?
- Mikor indul az európai szerver?
- Miben lesz másabb az európai szerver mint a többi?
- Az európai szerverek indulásakor melyik karakterek lesznek elérhetők?
- Hogyan működik a játék harcrendszere és irányítása?
- Hány faj lesz elérhető a játékban?
- Hány játszható karakter lesz a játékban?
- Hány frakció lesz elérhető a Black Desert Online-ban?
- Mennyire fog számítani a frakció?
- Van saját szerepkörük a karaktereknek egy csapatban?
- A karakterek nemhez lesznek kötve?
- Hány és milyen fajta hátasok lesznek a játékban? Lesznek repülő közlekedési formák is?
- Milyen egy 'Sandbox' játék?
- Mi a maximálisan elérhető szinthatár a játékban?
- Hogyan lehet fejlődni a játékban?
- Tud a játékos nem harcra alapuló képességeket is fejleszteni?
- Hogyan működik a mount (hátas) rendszer?
- Vannak 'dungeonok' a Black Desert Online-ban?
- Hogyan működik az ingatlan rendszer?
- Lehet úszni a vízben?
- Lehet PvP-ni a nyílt világban? (PK)
- Mik azok a vár ostromok és miért jók?
- Milyen előnyt jelent a vár birtoklása?
- Lehet javítani a kapcsolatunk az NPCkkel (a játék mesterséges intelligenciájával)?
- Mikor indul a játék?
- Milyen játékmotort használ a Black Desert?
- Ki lesz a kiadó Európában/Amerikában?
- Mi a gépigénye a játéknak? (Frissítve)
A Black Desert 2010 Szeptembere óta van fejlesztés alatt, a fejlesztő pedig a Pearl Abyss.
Mikor indul az európai szerver?
Alfa és Béta tesztek már novembertől várhatóak és a játék nyílt fázisba váltása/indulása pedig 2016 első negyedévében várható (Január-Február)
Miben lesz másabb az európai szerver mint a többi?
Elöször is fizetős lesz, ami egy egyszeri vásárlást takar. Másrészt a tapasztalat pont szerzés és bizonyos részei a játéknak módosítva lesznek.
Az európai szerverek indulásakor melyik karakterek lesznek elérhetők?
Még hivatalos információ nincs, de a Warrior, Giant, Ranger, Sorcerer, Tamer és Blader-re tippelünk.
Mikor indul az európai szerver?
Alfa és Béta tesztek már novembertől várhatóak és a játék nyílt fázisba váltása/indulása pedig 2016 első negyedévében várható (Január-Február)
Miben lesz másabb az európai szerver mint a többi?
Elöször is fizetős lesz, ami egy egyszeri vásárlást takar. Másrészt a tapasztalat pont szerzés és bizonyos részei a játéknak módosítva lesznek.
Az európai szerverek indulásakor melyik karakterek lesznek elérhetők?
Még hivatalos információ nincs, de a Warrior, Giant, Ranger, Sorcerer, Tamer és Blader-re tippelünk.
A Black Desert egy olyan akció MMORPG lesz ahol a karaktert a WASD és egér gombok segítségével irányíthatjuk és különböző kombinációk segítségével más-más mozdulatokat hozhatunk elő.
Például: Bal egérgomb: Normál ütés , Jobb egérgomb: Másodlagos ütés, S + Bal egér.: Nekirohanás az ellenfélnek, W + Bal egér.: Előre döfés/szúrás
A játékban természetesen elérhető lesz a gyorsgomb rendszer is, de a Pearl Abyss kijelentette régebben hogy inkább a játékosok reakcióidejére és az időzítésekre illetve a képességek összeláncolására próbálják ösztönözni a játékosokat.
Jelenleg 3 faj van a játékban, ezeken felül még terveznek másokat is készíteni a jövőben.
A jelenlegi játszható fajok: Emberek, Óriások és Elfek.
Jelenlegi bejelentések alapján 13db, ezek pedig a Warrior, Giant, Blader, Plum, Tamer, Sorcerer, Wizard, Witch, Valkyrie, Ranger, Archer, Kunoichi és végül Ninja.
A játék indulásakor elérhetők: Warrior, Giant, Ranger és Sorceress, pár hónappal indulás után pedig Tamer és Blader.
A Black Desertben két fő frakció/nemzet harcol egymás ellen. A 'Calpheoni Köztársaság' (The Republic of Calpheon) és 'Valencia királysága' (Kingdom of Valencia).
A két nemzetnek eltérő klímája, környezete és kultúrája van. A játék története szerint a két nemzet időtlen idők óta háborúzik egymással, de ennek nincs nagy kihatása a játékosokra. A játékos nem a karakter készítésekor választja ki a nemzetét!
Igazából igen van, de a játék nem követi a szent háromság elvet (dps,tank,heal). Minden karakter mást tesz hozzá a csapathoz, de kifejezett támogató és élet töltő karakter nincs!
Igen, de minden karakterből lesz egy kicsit módosított de egyenértékű változat az ellenkező nemben.
Jelenleg a játékban Ló, Szamár, Elefánt, Teve és a Tamerek állata számít hátasnak. A jövőben természetesen terveznek újabbakat kiadni. A Pearl Abyss kijelentette, hogy nem lesznek repülő hátasok.
A sandbox jelentése röviden: minimális korlátai vannak a játékosnak a játékban. Ez azt takarja hogy saját akaratából bárki bejárhatja az egész világot a saját útján, nincs megszabott út. Magas mértékű szabadságot ad a játék, így kiélhetik a kreatívságukat az emberek.
A Black Desert-ben jelenleg 60 a maximum, bár a játékosok észrevehetik hogy az 55. szint megszerzése után nagyon nehézzé válik a továbbjutás.
Mint minden más MMORPG-ben itt is a szörnyekből és a küldetésekből jön a legtöbb tapasztalatpont.
Igen, a játékban temérdeknyi más képesség is van mint az erő és a harcművészet. A sütés, főzés, bájital keverés, favágás, halászat és kertészkedésen kívül még sok más várja a játékosokat. Ezek a képességek a használatuk során fejlődnek.
A hátason ülve sokkal gyorsabb az utazás, a hátasok velünk fejlődnek, felszereléseket tehetük rájuk és tenyészthetjük is a lovakat. A hátasról harcolni is lehet így a játékosnak nem kell leszállni sem szeretett lováról vagy szamaráról.
Igen, vannak különböző helyeken a nagy nyitott világban elrejtve barlangok és titkos fészkek. Nagy előny hogy nincsenek töltőképernyők.
A házak a nyílt világban bárhol megvásárolhatók a játékosok által. Minden játékos megveheti ugyanazt a házat mivel instanszolt megoldás alapján külön-külön csatornákra rakja a házakat. A házakban lehet mindenféle dekorációt letenni, tárgyakat készíteni és barátokat meghívni. Még ház-szépségverseny is van!
Igen, lehet úszni a játékban. Viszont csak a víz felszínén, a mélyvízi részek még kidolgozásra várnak.
Igen, bárhol meglehet támadni egy másik játékost, ugyanakkor nem éri meg a jelenlegi rendszer alapján. Hiszen 1-2 játékos megölésével gyilkossá válunk és nagyon sok karmát veszítünk amit nehéz pótolni. Ha a játékos negatív karmával renderkezik az őrök megtámadják és ha meghal a karakter esély van rá hogy nem csak a tárgy esik le, de még az erősítések is a fegyverekről és ruházatról. Gyorsan el lehet rontani egy 'élet' munkáját ha negatív karmában van a játékos.
A klánok befoglalhatnak várakat és ezeket a többi klán ostromolhatja és megszerezheti saját magának.
A játékban az összes játékosnak adót kell fizetni a házak után. Az adókulcsot pedig mindig az éppen uralkodó klán szabhatja meg. Ezzel nagyon sok nyereséget szerezve a klánnak.
Igen, lehetőség van sőt szükséges is hogy kapcsolatokat építsünk ki a játékban szereplő karakterekkel. Ha jóban vagyunk valakivel akkor kaphatunk kedvezményeket vagy olyan tárgyakat és titkos helyeket is amiket másképpen nem tudnánk megszerezni. A mesterséges intelligenciával folytatott beszélgetéseink jelentősséggel bírnak a többi beépített karakterre is, születnek pletykák és ha egy lapot rosszul játszunk ki akár ki is tilthat a boltból az npc. Szóval nagyon is számít a játékos és az npc-k közti kapcsolat.
Az európai/amerikai változat indulása 2016 elejére a tesztelési időszak pedig 2015 végén várható!
A Black Desert a saját maguk által fejlesztett játékmotorját használja és az optimalizáció brilliánsnak mutatkozott a koreai változaton!
A játékot nem adják ki a kezükből, így az Európai változatért is a Daum lesz a felelős aki a koreai szervereket is üzemelteti.
Mi a gépigénye a játéknak?
A jelenlegi játszható fajok: Emberek, Óriások és Elfek.
Jelenlegi bejelentések alapján 13db, ezek pedig a Warrior, Giant, Blader, Plum, Tamer, Sorcerer, Wizard, Witch, Valkyrie, Ranger, Archer, Kunoichi és végül Ninja.
A játék indulásakor elérhetők: Warrior, Giant, Ranger és Sorceress, pár hónappal indulás után pedig Tamer és Blader.
A Black Desertben két fő frakció/nemzet harcol egymás ellen. A 'Calpheoni Köztársaság' (The Republic of Calpheon) és 'Valencia királysága' (Kingdom of Valencia).
A két nemzetnek eltérő klímája, környezete és kultúrája van. A játék története szerint a két nemzet időtlen idők óta háborúzik egymással, de ennek nincs nagy kihatása a játékosokra. A játékos nem a karakter készítésekor választja ki a nemzetét!
Igazából igen van, de a játék nem követi a szent háromság elvet (dps,tank,heal). Minden karakter mást tesz hozzá a csapathoz, de kifejezett támogató és élet töltő karakter nincs!
Igen, de minden karakterből lesz egy kicsit módosított de egyenértékű változat az ellenkező nemben.
Jelenleg a játékban Ló, Szamár, Elefánt, Teve és a Tamerek állata számít hátasnak. A jövőben természetesen terveznek újabbakat kiadni. A Pearl Abyss kijelentette, hogy nem lesznek repülő hátasok.
A sandbox jelentése röviden: minimális korlátai vannak a játékosnak a játékban. Ez azt takarja hogy saját akaratából bárki bejárhatja az egész világot a saját útján, nincs megszabott út. Magas mértékű szabadságot ad a játék, így kiélhetik a kreatívságukat az emberek.
A Black Desert-ben jelenleg 60 a maximum, bár a játékosok észrevehetik hogy az 55. szint megszerzése után nagyon nehézzé válik a továbbjutás.
Mint minden más MMORPG-ben itt is a szörnyekből és a küldetésekből jön a legtöbb tapasztalatpont.
Igen, a játékban temérdeknyi más képesség is van mint az erő és a harcművészet. A sütés, főzés, bájital keverés, favágás, halászat és kertészkedésen kívül még sok más várja a játékosokat. Ezek a képességek a használatuk során fejlődnek.
A hátason ülve sokkal gyorsabb az utazás, a hátasok velünk fejlődnek, felszereléseket tehetük rájuk és tenyészthetjük is a lovakat. A hátasról harcolni is lehet így a játékosnak nem kell leszállni sem szeretett lováról vagy szamaráról.
Igen, vannak különböző helyeken a nagy nyitott világban elrejtve barlangok és titkos fészkek. Nagy előny hogy nincsenek töltőképernyők.
A házak a nyílt világban bárhol megvásárolhatók a játékosok által. Minden játékos megveheti ugyanazt a házat mivel instanszolt megoldás alapján külön-külön csatornákra rakja a házakat. A házakban lehet mindenféle dekorációt letenni, tárgyakat készíteni és barátokat meghívni. Még ház-szépségverseny is van!
Igen, lehet úszni a játékban. Viszont csak a víz felszínén, a mélyvízi részek még kidolgozásra várnak.
Igen, bárhol meglehet támadni egy másik játékost, ugyanakkor nem éri meg a jelenlegi rendszer alapján. Hiszen 1-2 játékos megölésével gyilkossá válunk és nagyon sok karmát veszítünk amit nehéz pótolni. Ha a játékos negatív karmával renderkezik az őrök megtámadják és ha meghal a karakter esély van rá hogy nem csak a tárgy esik le, de még az erősítések is a fegyverekről és ruházatról. Gyorsan el lehet rontani egy 'élet' munkáját ha negatív karmában van a játékos.
A klánok befoglalhatnak várakat és ezeket a többi klán ostromolhatja és megszerezheti saját magának.
A játékban az összes játékosnak adót kell fizetni a házak után. Az adókulcsot pedig mindig az éppen uralkodó klán szabhatja meg. Ezzel nagyon sok nyereséget szerezve a klánnak.
Igen, lehetőség van sőt szükséges is hogy kapcsolatokat építsünk ki a játékban szereplő karakterekkel. Ha jóban vagyunk valakivel akkor kaphatunk kedvezményeket vagy olyan tárgyakat és titkos helyeket is amiket másképpen nem tudnánk megszerezni. A mesterséges intelligenciával folytatott beszélgetéseink jelentősséggel bírnak a többi beépített karakterre is, születnek pletykák és ha egy lapot rosszul játszunk ki akár ki is tilthat a boltból az npc. Szóval nagyon is számít a játékos és az npc-k közti kapcsolat.
Az európai/amerikai változat indulása 2016 elejére a tesztelési időszak pedig 2015 végén várható!
A Black Desert a saját maguk által fejlesztett játékmotorját használja és az optimalizáció brilliánsnak mutatkozott a koreai változaton!
A játékot nem adják ki a kezükből, így az Európai változatért is a Daum lesz a felelős aki a koreai szervereket is üzemelteti.
Mi a gépigénye a játéknak?
Radeon HD 3870 X2 | Radeon HD 7770、6770 | |




